Unternehmen suchen nach Dir. LASS DICH JETZT FINDEN!

Entdecke Top-Unternehmen bei get in IT

  • MAGNA Telemotive GmbH
    34 IT-Jobs
  • Sopra Steria Consulting
    16 IT-Jobs
  • ING-DiBa AG
    15 IT-Jobs
  • Vector Informatik GmbH
    16 IT-Jobs

Technical Support Analyst (m/f)

eyeo GmbH
Köln

Job-Infos

Berufsfelder

  • System Engineering / Admin

Gewünschte Studienfächer

  • Informatik
  • Informatik (Andere)
  • Informationstechnik
  • Wirtschaftsinformatik

Abschluss

  • Ausbildung
  • Bachelor
  • Master/Diplom

Einsatzorte

  • Köln
Stellenbeschreibung

Responsibilities

  • Work with users to identify, replicate and diagnose issues
  • Stay up-to-date with changes and bugs in our software
  • Provide first-level support to users across email, forums and social media channels
  • Act as a liaison among users, software testers and developers to report and resolve issues

What we expect

  • Passion for providing exceptional user service and resolving user issues
  • 1-2 years of technical support experience or equivalent
  • Experience in the software industry
  • Remarkable communication skills. Fluency in English (written and verbal) is required. Fluency in additional languages is an advantage.
  • Knowledge of various operating systems and web browsers, on both desktop and mobile
  • Technical aptitude and ability to quickly learn new technologies
  • Experience with social media is plus
  • Great attention to details
  • Ability to work in teams as well as independently

get in IT hat die Informationen von der Webseite des Unternehmens und ggf. sonstigen Quellen sorgfältig zusammengestellt. Diese Informationen wurden vom Unternehmen noch nicht autorisiert.
Informationen für Unternehmen